luni, 19 octombrie 2009

Briose cu ciocolata si visine

Muffins sau briose, nu conteaza... sunt delicioase oricum le-ati numi!

Ingrediente:
  • 2 cani faina
  • 1 cana zahar
  • 1/4 l lapte
  • 2 lingurite praf de copt
  • 100 g unt
  • 2 oua
  • 2 linguri de apa
  • 250 ml smantana
  • 1 lingura suc de lamaie
  • 1 cana visine
  • o tableta ciocolata cu lapte

Intr-un bol se amesteca faina cu praful de copt si un praf de sare. In alt bol se bat ouale, se adauga zaharul, untul, smantana, laptele, apa si sucul de lamaie. Dupa ce s-au amestecat bine toate ingredientele se toarna peste cele din primul bol (faina+praf de copt+sare). Jumatate din tableta de ciocolata se marunteste, din cealalta se fac fulgi de ciocolata (eu am folosit cutitul pentru curatat legume).
In fiecare orificiu din tava de briose se aseaza cate o hartie pentru copt speciala (daca nu aveti, puteti unge cu unt si tapetati cu faina). Se aseaza pe fund o visina(fara sambure) si o bucata maruntita de ciocolata, se toarna compozitie pana la jumatate, se pun visine si ciocolata, se toarna pana la nivelul hartiei (sa nu umpleti intreg orificiul, deoarece ele vor creste). deasupra se pun visine si bucati de ciocolata. Se dau la cuptorul incins si sunt gata cand incep sa se rumeneasca. Cu cateva minute inainte de final, se scot din cuptor si se presara pe fiecare in parte fulgi de ciocolata. Se mai dau pentru inca 5 minute la cuptor.

Cu alta ocazie am inlocuit visinele cu portocala, iar in jumatate din compozitie am adaugat cacao si am obtinut briose in doua culori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu