vineri, 3 iulie 2009

Supa crema de ciuperci

Pentru 8 portii de delicioasa supa avem nevoie de:
  • 1 kg ciuperci proaspete
  • 2-3 graunti de usturoi
  • 2 l apa (puteti adauga 2 cubulete maggy pui)
  • 150 g unt
  • 4 linguri faina

Se curata ciupercile. Atentie, ciupercile nu se spala, pentru ca au proprietatile unui burete, adica de absorbtie a apei si li se schimba gustul. Ori folositi un prospop umed si stergeti fiecare ciupercuta, ori le curatati de pielita.
Se taie marunt ceapa si usturoiul si se pun la calit in unt. Cand ceapa sticleste se adauga si ciupercile taiate si se lasa 5-7 minute (pana cand incep sa se inmoaie). Cei 2 litri de apa cu sau fara concentrat se pun la fiert. Peste legumele calite se presara faina, se amesteca si pune apa/supa fierbinte. Se lasa la fiert 20 minute, apoi se lasa la racit. Cand supa s-a racit, se paseaza, se condimenteaza si se pune iar la fiert pana incepe sa dea in clocot. Se serveste cu crutoane si smantana. Pentru decor eu am oprit 2 ciupercute, le-am taiat feliute, le-am calit in unt si le-am pus in farfurie alaturi de crutoane si smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu